צרו איתנו קשר בקליק

עטים ממותגים ככלי שיווקי

עטים ממותגים ככלי שיווקי

עטים ממותגים הם דרך יעילה אך אלגנטית לקדם את עצמכם

אל תפספסו את ההזדמנות להיחשף ללקוחות חדשים

אנחנו כל כך מחוברים למחשבים ולטכנולוגיה, שנדמה לנו שכמעט אף אחד כיום לא כותב שום דבר בכתב יד. אבל אם חושבים על זה לעומק, אנחנו כותבים כל הזמן: מתכננים רשימות קניות, משרבטים תזכורות, רושמים לעצמנו הערות בזמן הישיבה וחותמים על שיקים ומסמכים חשובים. לכן, בפעם הבאה שמישהו ישאל מישהו: "סליחה, יש לך אולי עט?" זו תהיה ההזדמנות שלכם להגיע בבת-אחת לקהל חדש של לקוחות, עם עט ממותג, איכותי ונוח. עם כל הכבוד למקלדות, אין כמעט אף אחד שאין לו בתיק לפחות עט אחד, אם לא יותר. וכדאי שהלוגו שלכם יהיה על העט הזה, כי אין לדעת מי יראה אותו: אולי זה הלקוח הגדול הבא ואולי זה לקוח קטן אך משמעותי שייזכר בכם ובמיתוג שלכם בפעם הבאה שהוא יצטרך את השירותים שאתם מציעים.

סוגים שונים של עטים ממותגים

עט מעוצב הוא חלק מהשפה המיתוגית של העסק ולכן כדאי לחשוב היטב מאיזה סוג הוא יהיה וכיצד למקם עליו את הלוגו ופרטים נוספים. בקסמים תמצאו מבחר עצום של עטים ממגוון סוגים, המתאימים לחברות צעירות וטרנדיות וגם לארגונים ותיקים השואפים לשדר אלגנטיות ויוקרה ואתם יכולים לבחור את הסגנון אליו אתם הכי מתחברים:

עטי פלסטיק עם שלל עיצובים

עטי מתכת ואלומיניום

עטי במבוק מיוחדים ואקולוגים

עטי יוקרה מבית XPEN

ועוד.

אל תתפשרו על האיכות

זכרו: עט ממותג יכול להיות הצעד הראשון שלכם בבידול והתבלטות מעל המתחרים ולכן לא כדאי להתפשר על האיכות שלו, משום שהוא משקף בכמה רגעים קצרים, גם את ההתנהלות העסקית שלכם וגם את רמת ההשקעה שלכם בלקוחות. אין דבר יותר מביך מלחלק ללקוחות עט שלא כותב ולכן בקסמים אנו מציעים לכם עטים ברמה גבוהה, כדי שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם מתנה שהיא גם פרקטית וגם תשווק אתכם היטב.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית המותאמת לתקציב שלכם, צרו עמנו קשר באתר או בטלפון.

שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן