צרו איתנו קשר בקליק

מוצרי פרסום ללקוחות ועובדים

מוצרי פרסום ללקוחות ועובדים

מוצרי פרסום ללקוחות, עובדים בשבילכם תמיד

מהם מוצרי פרסום וקידום מכירות?

קידום מכירות הוא תהליך תמידי וחשוב מאוד עבור כל עסק וכל מותג השואף מצד אחד להגדיל את מעגל הלקוחות שלו וקהלי היעד ומצד שני להפגין הערכה ללקוחות הנאמנים הקיימים. קידום מכירות משלים תהליכים של שיווק ופרסום באמצעים שונים, שחלק מהם הם מוצרים קד"מ פיזיים.

היתרונות של מוצרי פרסום ללקוחות

מוצרי קידום מכירות לא תמיד נועדו על-מנת להגדיל את המכירות בטווח המידי. לרוב, הם משמשים חלק בלתי נפרד מתהליך שלם של חיזוק המותג והגברת המודעות אליו, כך שבטווח הארוך יותר הוא יהווה את הבחירה הטבעית עבור מי שזקוק לשירותי החברה המפרסמת ויסייע בהגדלת הרווחיות של החברה. כל חשיפה ולו השולית ביותר למותג גורמת לשינוי קל ובלתי מורגש בתודעת הצרכנים ולכן, חברות שמעוניינות לחזק את נוכחותן בשוק דואגות לחלק מוצרי קידום מכירות ממותגים כמתנה ללקוחות, לעובדי החברה, בכנסים שונים ועוד.

סוגים שונים של מוצרי פרסום

מוצר פרסום מוצלח הוא למעשה כל מוצר פיזי שעליו מוטבע הלוגו של החברה ולפעמים גם אלמנטים כמו הטלפון, אתר האינטרנט, כתובת המייל וכדומה. בשנים האחרונות, בעקבות התפתחות במקביל גם של היכולות הטכנולוגיות המאפשרות הדפסה איכותית על מגוון מוצרים וגם של תחום השיווק שנעשה מתוחכם יותר, נהוג לחלק מוצרי פרסום משלל סוגים: עטים, כובעים, כוסות תרמיות, בקבוקי מים, תיקים, מחזיקי מפתחות, מחברות, מטריות, מוצרי טיפוח ולייף סטייל ועוד רבים אחרים. יחד עם זאת, חשוב לשים דגש על איכות המוצרים, שכן מוצר פרסום באיכות ירודה עלול לחטוא למטרתו ולהציג את העסק באור לא חיובי. אף אחד לא אוהב לקבל במתנה עט שלא באמת כותב, כוס שנשברת אחרי שימוש אחד, תיקים שנפרמים וכדומה. לכן, חשוב לבחור חברה שמציעה לכם גם מבחר גדול של מוצרים איכותיים וגם כמובן שומרת על רמות תמחור אטרקטיביות שיאפשרו לכם לרכוש כמויות גדולות ולפרסם באמצעותן לכמה שיותר לקוחות.

לפרטים נוספים והצעת מחיר על מוצרי פרסום ללקוחות מבית קסמים, צרו אתנו קשר בטלפון או דרך האתר.

שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן