צרו איתנו קשר בקליק

שיטות מיתוג להדפסה על כל מתנה

שיטות מיתוג להדפסה על כל מתנה

שיטות מיתוג של דפוס על מוצרים

אילו שיטות דפוס קיימות?

דפוס משי.

שיטה זו משמשת להדפסה על מוצרי טקסטיל ועל משטחים שטוחים בגדלים שונים וממגוון חומרים. למשל: חולצות, שמשיות, פולדרים, קופסאות ועוד. שלא כמו מדפסת צבעונית, דפוס משי מפיק רק צבע אחד בכל פעם, מה שהופך את ההדפסה לאיכותית ועמידה יותר. התהליך עצמו נעשה באמצעות הכנת גלופה העשויה רשת צפופה, שעליה מוקרנת הגרפיקה אותה מעוניינים להדפיס. במידה ורוצים להדפיס יותר מצבע אחד, יש להכין גלופה נפרדת לכל צבע.

דפוס טמפון.

שיטה זאת מיועדת בעיקר למוצרים קטנים עגולים או שטוחים מחומרים שונים (פלסטיק, זכוכית, מתכת, עץ, קרמיקה ועוד).
דפוס טמפון היא שיטת הדפסה המשתמשת בגלופות מתכת אשר עליהן מובלטת הגרפיקה המיועדת להדפסה ובמכונת ההדפסה ישנה חותמת מיוחדת שמעבירה צבע מהגלופה למוצר.
בכל גלופת טמפון ניתן להשתמש בגרפיקה אחת בגודל אחד ולבצע איתה הדפסה בצבע אחד ולכן במידה ונרצה לשלב צבעים או להדפיס את אותה הגרפיקה אך במידות אחרות יש צורך להכין גלופות נוספות.
מוצרים נפוצים בדפוס טמפון: עטים, כוסות, מחזיקי מפתחות, קופסאות, תגים ועוד.
יתרונות השיטה: הדפסה עמידה תוך תהליך הדפסה מהיר וזול יותר מדפוס משי כאשר מדובר בכמויות גדולות.

דפוס סובלימציה.

שיטה זאת מיועדת להדפסה צבעונית על מוצרים לבנים או כסופים עמידים בחום – מדובר בהדפסה גבוהה בעלת אחוז פוליאסטר גבוה או ציפוי פולימרים – מתאים גם למוצרים שטוחים ועגולים מחומרים שונים (בד, פלסטיק, זכוכית, מתכת, עץ, קרמיקה ועוד).
דפוס סובלימציה היא שיטת הדפסה המשתמשת במדפסת מיוחדת המדפיסה גרפיקה צבעונית עם צבעים מיוחדים על נייר מיוחד אשר מגוהץ למוצר ע"י מכבש שטוח או עגול המתאים למוצר הנבחר.
ברגע הגיהוץ נוצרת פעולה כימית אשר הופכת את הצבע המיוחד לגז שעובר ומתמזג עם המוצר ולכן מתקבלת הדפסה צבעונית מרהיבה ואיכותית ביותר.
מוצרים מיוחדים לדפוס סובלימציה: ספלים, תחתיות עץ, מחזיקי מפתחות, תגי שם ממתכת, תיקים, שמשיות, מטריות ועוד.
יתרונות השיטה: הדפסה צבעונית, אפשרות הדפסה בכמויות קטנות יחסית, אפשרות למידע מתחלף כגון שם עובד או תמונת ילד.
** לרוב המוצרים המתאימים לסובלימציה יקרים מהמוצרים הנפוצים מכיוון שתהליך ציפוי המוצר בפולימרים מייקר את עלותו.

רקמה.

השיטה האלגנטית ביותר למיתוג של בדים ומוצרי טקסטיל וגם היא מאפשרת הכנה של כמויות קטנות יחסית ובמחיר משתלם. חשוב לציין כי את רוב הרקמות ניתן לבצע בקוטר של עד 18 ס"מ ולכן יש לוודא כי למוצר יש מספיק מקום להיכנס למכונה. כמו כן, כל פעולת רקמה מכילה כמות גדולה של צבעים, אך מבחר הצבעים תלוי בבית הרקמה וייתכן ויהיה קושי להגיע לצבעי הלוגו המדויקים בהתאם למצאי החוטים במקום.

חריטה ממוחשבת.

שיטה אידיאלית למיתוג מוצרי עץ, מתכת, זכוכית וקריסטל קטנים. בשיטה זו יוצרים גלופה הכוללת את הלוגו והגרפיקה וחושפים בתהליך החריטה את הצבע מתחת לפני השטח של המוצר (ניתן לבצע השחרה של הכיתוב בנפרד). התוצאה המתקבלת נחשבת ליוקרתית ומושקעת ולכן שיטה זו מתאימה למתנות ומוצרי קידום מכירות מהודרים.

בקסמים אנו עובדים עם כל השיטות, על-מנת להתאים לכם באופן אישי את המוצרים שיחזקו את המותג שלכם בתודעת הלקוחות. לקבלת הצעת מחיר צרו קשר דרך האתר או בטלפון.

שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן